zagrodzki: SOURCES kernel-i386-BOOT.config kernel-i386.config kernel-i386-smp.config kernel-i586.config kernel-i586-smp.config kernel-i686.config kernel-i686-smp.config

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 3 Cze 2001, 13:07:01 CEST

On Sat, Jun 02, 2001 at 11:45:53PM +0200, GoTaR wrote:

> Owszem - jakieś dwa lata temu. Nie mam w zwyczaju wywalania pliku
> .config jak i innych rzeczy, które powinny być w standardowym backupie.
Ja nie mówię, że gubię .config. Ale często stary .config okazywał się
niewystarczający.

> Odpowiada mi to, że dystrybcja zawiera kernela z wszystkim. Nie
> odpowiada mi zaś to, że za rok będzie tyle pakietów z kernelem co
> modułów perla.
Znaczy się mamy dokładnie takie samo zdanie co do sprawy która rozpętała
tę dyskusję. :-)
Nie rozumiem, czemu mielibyśmy mnożyć kernele tylko dla tego, że ktoś
używa niesprawnego sprzętu.
Na wyjątkowo nietypowe maszyny sam kompiluje kernel. Ale serial console
to IMHO bardzo typowa sprawa. Jak zaczniemy uważać wieszające się karty
za normę to dojdzie do jakieś paranoi.

> Cóż, rekompilacja to 10 minut konfiguracji od zera + 20 minut właściwej
> kompilacji na przeciętnej maszynie domowej.
Wielu chciałoby mieć tak przeciętną maszynę :-)

>  Ile zajmuje na silniejszym  wydajnosciowo serwerze?
Ale przecież serwer nie musi być silniejszy wydajnościowo. Router tym
bardziej. I nie muszą one zawsze stać blisko (topologicznie lub
fizycznie) silniejszej maszyny.

Pozdrowienia,
        Jacek