Kilka spraw...

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Śro, 6 Cze 2001, 22:43:10 CEST

On Wed, 6 Jun 2001, Arek wrote:

> ja też ;)

No dobra, ale co szkodzi (poza tym,ze nikomu sie nie chce komplikowac i tak
juz skomplikowanego speca od kernela) jednak zrobic te podpakiety,
szczegolnie ze roznic sie one beda tylko plikiem konfiguracyjnym kompilacji,
wiec w specu najwiecej bedzie pracy mysza....

Btw, wsparcie dla duzych plikow (> 2GB) daloby sie wreszcie dorzucic?

M.

PS. Czy niektorych modulow (np. sieciowych) wogole nie moznaby wyrzucic z
kernela, przerzucajac toto do odrebnego pakietu. Chodzi mi w szczegolnosci
o takie moduly, ktore sa dostarczane w postaci tarballa a nie patcha na
aktualne src kernala. Cos jak z alsa,ale szerzej...

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-