problem z wgetem i ipv6

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w agaran.6bone.pl
Czw, 7 Cze 2001, 03:30:22 CEST

On Wed, 6 Jun 2001, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Witam,
>
> Jest sobie wget. Ma wsparcie dla v6. Tyle ze jesli host na ktory sie laczymy
> ma w dns adres v6 (AAAA), to jesli nie mamy zadnego tunleu v6 (tylko modul
> zaladowany, i nic wiecej) to wget zglasza ze no route to host i kropka,
> mimoze ze tamten host ma tez adres v4 i moglby sprobowac sie polaczyc,
> tak jak to robi np. ssh.
wget chyba ma --inet --inet6 wiec mozna wymuscic conieco

> Btw, jaka jest norma w dns: do istniejacych nazw z A dopisywac AAAA
> np. host IN A 1.2.3.4
>          IN AAAA 1:::::1
ja tam mam dualne wpisy..albo tylko IN AAAA ;>

--
Maciej 'Agaran' Pijanka <agaran w agaran.6bone.pl> MAP2-6BONE
i386, Linux 2.2, Pine, Mutt, Slrn, Vi(m), IPv6, Gdb,