postfix zwalony

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Czw, 7 Cze 2001, 18:29:40 CEST

On Thu, 7 Jun 2001 17:28:12 +0200, you wrote:
>najnowszy, z ftp. Probuje najpierw bindowac sie do :: : 25, co mu
>sie udaje, a potem do 0.0.0.0 : 25 co juz konczy sie niepowodzeniem
>i sie wywala. chwilowo wpisalem inet_interfaces, ale default 'all'
>nie dziala...

Miałem ten sam problem i miałem nawet napisać na listę ale nie miałem
czasu więc szybko wróciłem do starszej wersji :)

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć