Problemy z tty...

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 8 Cze 2001, 11:23:03 CEST

On Thu, Jun 07, 2001 at 09:20:37PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Niczego takiego nie obserwuję i nic nie wiem żeby inni obserwowali.

dla wyjasnienia: to jest zwalony login razem z pdksh lub ash'em,
bash dziala. poprawilem to, ale tylko czesciowo, Sebastian mowi,
ze dziala juz z usera, a z roota dalej sie p*...

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-