autoconf

Sob, 9 Cze 2001, 23:49:27 CEST

Jakub Bogusz <qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl> writes:

> Czy nowy autoconf nadaje się już do użytku?
> Mam nadzieję, że to nie będzie taka kicha jak nowy libtool.
O ile autoconf może i się nadaje to rpm jeszcze nie jest gotowy.
Inaczej się przekazuje CFLAGS/LDFLAGS itp więc aktualne makro
%configure jest niedobre.

Jedna z propozycji była taka by %configure zrobić na gotowe dla 2.50 +
dodatkowo %configurecostam dla 2.13 i starszych ...

--
Arkadiusz Miśkiewicz, AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD
 http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/ipv6/