Błąd w gd-1.8.4-2

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Wto, 12 Cze 2001, 11:11:30 CEST

On Tue, 12 Jun 2001, Michal Kochanowicz wrote:

> Patcha wrzuciłem i poprawiłem speca, ale nie mam dostępu do builderów,
> więc musisz poczekać aż ktoś inny zbuduje pakiet.

Chwileczkę... właśnie się przyjrzałem źródłom gd... i widzę, że nie tędy
droga!

Po prostu jest błąd w gd-ac_am.patch!

+dnl Checks for libraries.
+dnl Replace `main' with a function in -ljpeg:
+AC_CHECK_LIB(jpeg, main, [CFLAGS="$CFLAGS -DHAVE_JPEG"; LIBS="$LIBS -ljpeg"])

Po prostu tutaj trzeba zmienić na "-DHAVE_LIBJPEG" i teraz wszystko będzie w
porządku...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki