RE: Budowanie RPM-ów i niechciane zależności

Robert Kryczało laro w bro.net.eu.org
Śro, 13 Cze 2001, 10:11:22 CEST

Witam!
> mnie biblioteka

> rpm-ów budowanych

Jakieś 6 miechów temu pisałem o tym bez odzewu właściwie jeśli sie nie myle
(wątek o budowaniu w chroocie, powód własnie wymieniłem). Niemniej co
ciekawe, ircd w requires pojawia się u mnie _wyłącznie_ w sytuacji kiedy
miałem na builderze zainstalowanego ircd (nie PLDowego, bodajże z Mandrake,
z PLDowym nie testowałem)!. Na maszynach na których ircd nie mam wszystko
działało pięknie. W chroocie też było ok.

Z braku czasu zostawiłem to w spokoju, ale jak widze trzeba by się wziąść za
znalezienie źródła tego ciekawego zachowania. Szkoda że tak mało wiem o
rpm... Może ktoś bardziej zaawansowany się wypowie?

Robert Kryczało