sendmail i prawa do katalogo /var/spool/mqueue

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Wto, 19 Cze 2001, 18:11:53 CEST

On Tue, 19 Jun 2001, Artur Frysiak wrote:

> % ls -l `which ping`
> -rwsr-x---    1 root     icmp        22620 sty 12 08:02 /usr/sbin/ping*

> Pomysł z patchem na jądro to zły pomysł. To rozwiązanie działa znacznie
> lepiej.

Wiesz... coś w tym jest :-)
Choć tutaj zawsze jest ryzyko jeśli ktoś w grupie "icmp" będzie chciał
namieszać a w pingu trafi się dziura...

Patch na jądro kiedyś mi przeszkadzał - ale wtedy to były czasy gdy kernel
w PLD różnił się tylko tym patchem i tym drugim, poprawiającym ilość
procesów na usera :-)

Teraz, gdy kernel na PLD i tak ma kilkanaście patchy, dorzucenie go niewiele
zmienia...

Pozdruffka,
--
Jacek Osiecki