pld-i586.iso nie wchodzi na 700MB p?yt?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 19 Cze 2001, 19:51:11 CEST

Paweł A. Gajda <mis w k2.net.pl> writes:

> Nie alfabetycznie; pakiety są posortowane wg. Prereqów i Requires,

To jest jasne.
Ale mam wrażenie że układanie kolejności zaczyna się od listy posortowanej
alfabetycznie, następnie dopiero robione są roszady (niektóre pakiety wędrują
na czoło listy) by zapewnić zależności. Czy nie tak?

> więc dobrym podziałem ze względu na instalację od zera będzie
> odcięcie końca listy wyświetlanej po '* Installation order:'
> ($ poldek -Vvvv).

Hmm, nie wydaje mi się aby to przeszło. Przykładowo, końcówka z instalacji
basesystem + parę extras za pomocą poldka:
syslog
tcpdump
telnet
time
trash
vim-static
which
... zapewne większość będzie zainteresowana tym by taki ogon znalazł
się na pierwszym krążku

Miałoby to sens jeśliby można podać mu listę wyróżnionych pakietów
które mają znaleźć się na początku listy (basesystem) przed jej uszeregowaniem
ze względu na zależności.
Natomiast cała reszta byłaby rozmieszczana według poldkowego widzimisię.

> IMHO wygodniej będzie, jeżeli na ftpie zostanie jak jest,
> a dzielenie będzie robione przy produkcji iso.

Przy ftp nie trzeba nic majstrować, to jasne

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)