GnuADA

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Śro, 13 Cze 2001, 15:50:50 CEST

On Wed, Jun 13, 2001 at 03:11:32PM +0200, Michal Margula wrote:

> To ja spytam tak - jak wrzucić do PLD GnuADA? Ściągnąć binarkę i
> skompilować. A co z builderami?

Domyślam się, że jak będziesz już miał zrobiony spec, to można pewnie
zainstalować na builderze z rpm, którego zrobisz.

> A mnie ADA ciekawi, po obejrzeniu listy gdzie jest używana :)

Tia. Copyright DOD :) apache te sprawy. Jak ktoś lubi jak go kompilator
pilnuje :)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-