%post w modutils

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 13 Cze 2001, 16:19:55 CEST

On 13 Jun 2001, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> Dobra trochę mi się popieprzyło, tu chodzi o tworzenie modules.conf a ja
> myślałem o modules.dep. Nie zmienia to jednak ogólnego sensu tego co wcześniej
> napisałem: że modprobe nie powinno być wogóle uruchamiane w żadnych %pre/post

Sens tego jest taki, zeby byla automatyka przy instalacji poprzez nasz
instalator, ktorego jeszcze nie ma.
Po prostu przy instalacji ladujemy moduly do pamieci, a potem jest robiony
zrzut tego do modules.conf.

Kultura pelna.

A jezeli mamy juz modules.conf to zadne akcje nie sa podejmowane.

Istnienie tego w %post w niczym nie szkodzi, a jest tylko potencjalna
zaleta w momencie powstania instalatora.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"