%post w modutils

Śro, 13 Cze 2001, 22:11:32 CEST

On 13 Jun 2001, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
[..]

> Ale żeś kota ogonem odwrócił. Właśnie napisałem że w przypadku instalatora
> jest to totalna dyskultura!
> I błąd powstaje właśnie podczas instalowania instalatorem który robię
> (nie wiem jak jest w prowizorce):
>
> 1) pakiet modutils instaluje się przed pakietem kernel, więc nie ma
>    jeszcze wogóle /lib/modules/2.XXXX z którego modprobe chce czytać modules.dep
>    żadne zależności nie wymuszają

Tu Rafał ma rację. Testa na to jest taki, że modeles.dep jaki jest
tworzony jest tworzony z układu modułów jaki jest w kernelu w trakcie
instalacji. Wypełnianie systemowego modules.conf to raczej osobne zadanie
dla instalatora.
Czyli całośc musi iść dwutorowo. Jeden tor musi zapewniać generowanei
modules.conf w przypadku instalacji/upgrade paklietu z reki i to mozan
załatwić w rc-scripts i drugi tor to ekwiwalent tych działąń wykonywany w
przez procedurę instalacyjną. Rajt ?