xview and olvwm

hubert depesz lubaczewski depesz w depesz.pl
Pon, 18 Cze 2001, 07:49:00 CEST

hej
wlasnie wrzucilem do repo xview i olvwm'a.
oba pakiety nie działają - ja neistety nie jestem w srtanie dociec czemu.
mam wersje skompilowane - i chodzi, ale samodzielna kompilacja się wywala
na rzeczach zupełnie mi obcych. jakby ktoś z was mógł rzucić okiem na to
byłbym bardzo wdzięczny.

aha. xview.spec dałem pod inną nazwą bo nie wiem czy warto w ogóle z niego
korzystać.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
     najwspanialszą rzeczą jaką dało nam nowoczesne społeczeństwo,