pld-i586.iso nie wchodzi na 700MB p?yt?

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Wto, 19 Cze 2001, 00:54:46 CEST

Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> writes:

> Pytanie do Rafała: czy myślałeś już jakoś nad rozwiazaniem podziału
> zasobów na kilka obrazów na potrzeby instalatora ?

Trzeba by się aptowi przyjrzeć, co on ma za wsparcie dla zmieniania cdromów
(a jakieś ma, coś mi się obiło)

Wygląda też że poldka można by łatwo dostosować, generalnie
on najpierw sprawdza listę, potem leci alfabetycznie, poza
oczywiście pakietami które ze względu na zależności muszą być wcześniej
instalowane.

Jak z wuchem nie wiem, nie widziałem go jeszcze w jakiejś większej akcji.

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)