sendmail i prawa do katalogo /var/spool/mqueue

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Wto, 19 Cze 2001, 15:28:56 CEST

On Tue, 19 Jun 2001, Jacek Rzęsista wrote:

> OK. Rozumiem :-)
> P.S. A po co ten pine na końcu ? :-)

Żeby wysłać w końcu tego postponowanego maila 8-)

BTW... tak oglądałem pakiet sendmaila i trochę mnie to dziwi...
Czy mi się tylko wydaje, czy też faktycznie on jest teraz bezużyteczny? Nie
ma żadnych suidów czy sgid-ów, katalog /var/spool/mqueue jest root.mail ale
nie ma 775 tylko 755...

A jak jest dostarczana poczta? Tzn. do /var/mail/<username> ?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl