sendmail i prawa do katalogo /var/spool/mqueue

Krzysztof Drewicz hunter w kittie.raszyn.pl
Wto, 19 Cze 2001, 16:47:53 CEST

On Tue, 19 Jun 2001, Jacek Rzęsista wrote:

> To dlaczego tak nie ma w pakiecie ? :-)
masz rw do cvsa to zmien... ;-) "kazdy robi to co jest mu potrzebne"
/me z sendmaila zrezynowal ponad rok temu...

> No właśnie dostaję komunikat (a nie maila) z gatunku "cannot create
> xdsfsdfe23249" (czy jakoś tak :-) przy próbie wysłania maila  :-)
chodzilo mi akurat o to o dostep do mailq, czyli ze user nie wie ile
poczty  czeka na  wyslanie i od/do kogo co jest mu nie potrzebe,
a jak sa problemy to wlasnie dostaje maila
> Jacek Rzęsista
Krzysztof Drewicz
ps. cos mam nie tak z pl-znakami w mailu od ciebie