Jeszcze raz o anoncvs

--s+ ser w metalab.unc.edu
Czw, 21 Cze 2001, 22:21:42 CEST

--->[Quoting Tomasz Kłoczko <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl>:]

> Nie wiem co o moze być ale prośba do Sergiusza, że jeżeli by mógł to żeby
> wykasował całość zasobów i zaciągnął jeszcze raz.

bez problemu moge to zrobic, ale posluguje sie rsyncem,
zatem nie powinno to miec znaczenia. problem lezy gdzies
indziej i niestety za cholere nie moge dojsc - gdzie. :-(

--
http://ibiblio.org/ser/      |*| Traveling through hyperspace
keywords: {linuxdoc|gnu}.org |*| isn't like dusting crops, boy.