Instalator - zerowa odsłona

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Pią, 22 Cze 2001, 10:52:13 CEST

On Fri, Jun 22, 2001 at 01:59:15AM +0200, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> Znane błędy:
> - instalacja po ftpie przy 16M (przy 8M działa) wywala się na na pakiecie dev
>   z grow_inodes: allocation failed. Na 90% błąd kernela.

Dodam od siebie, ze na to pomaga uruchmienie instalacji od nowa (2 raz).

Instalacja po ipv6:

Powinna działać, ale jest kilka zastrzeżeń:

- ftp nie działa - curl jest sp***, nie obsługuje EPSV, natomiast snarf
  działa, więc tylko czekać na poprawke w curlu (chyba pracują nad tym),
- nfs pewnie też nie działa (???)
- działa natomiast http :)

Sama konfiguracja interfejsow v6 może zabrać troche czasu (ale to mógł
być problem z moją instalacją...), więc konieczne może okazać się
uruchmienie skryptu installer kilka razy. Routing mi dość losowo znikał,
ale jak ciągle pingowałem host na którym instalowałem to sie
stablizował (ale to również mógł być mój problem).

Acha, i z tych obrazków co są tam gdzie Rafał powiedział to pewnie nie
pójdzie, trzeba samemu przekompilować kernel (uwaga na
kernel-sysctl-ipv6.patch, jest wymagany zeby zaladowac ipv6.o bez sysctl
w kernelu) i dodac ipv6.o na bootdisk.

Acha, instalacja po v6 jest dla hostów v6-only, jeśli ktoś chce mieć
tylko tunel v6, to oczywiście należy instalować po v4 :)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-