drzewo katalogów pod moduły perla

Jakub Bogusz qboosh w prioris.mini.pw.edu.pl
Pią, 22 Cze 2001, 16:53:17 CEST

Większość katalogów z tytułu nie należy do żadnego pakietu.
Powinny należeć do pakietu perl, perl-modules, czy być częściowo
porozrzucane po modułach?

Znalazłem zapomniany perl-mod-skel.spec - po pierwsze jest nieaktualny
(zawiera część katalogów już należących do różnych pakietów), po drugie
czy takie coś jako oddzielny pakiet ma w ogóle sens?

Mogę wysłać listę bezpańskich katalogów znalezionych w moim
/usr/lib/perl (47 pozycji) - ale raczej nie jest kompletna.

--
Jakub Bogusz
http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/