znikajace rzeczy

Marcin Bohosiewicz marcus w venus.wis.pk.edu.pl
Sob, 23 Cze 2001, 13:38:28 CEST

On Fri, 22 Jun 2001, Blues wrote:

> Miałem dokładnie takie wątpliwości, ale..... patchowanie patch'a...?
W kilku miejscach brancha na 2.4 widzialem takie rozwiazanie...
Patche oznaczone 8x czy cos takiego...

M.

--
-| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - marcus w venus.pk.edu.pl == |-
-| == Strona Domowa   -      http://venus.wis.pk.edu.pl/marcus/ == |-