No to po mozilli

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 24 Cze 2001, 20:25:47 CEST

[niedziela, 24 czerwiec 2001], Michal Kochanowicz napisał(a):

> Zawsze i w sposób 100% powtarzalny? U mnie wygląda to tak, że czasami
> jestem w stanie złapać taką sytuację, że się na 100% powtarza, ale coś
> innego już działa i potem jest OK. Np. wczoraj próbując wpisać jako
> adres skw.michal.waw.pl za każdym razem wywalało się po wpisaniu litery
> 's'. Natomiast jeśli wpisałem adres naprawdę szybko, wszystko było OK.
> Dla mnie wygląda to jak problem z wyświetlaniem okienka z podpowiedziami
> adresów.

Tia. Wyłączyłem wszelkie autouzupełnianie, skasowałem historię i to
samo. Raz udało mi się wejść na garfield.com, ale tylko raz. Później
korzystałem z Shift-Ctrl-L i działałoładnie. Do czasu. Teraz się już
nawet na tym sypie :(

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter