sawfish + control-center

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Nie, 24 Cze 2001, 22:05:37 CEST

Witam!

On Sun, 24 Jun 2001, Michal Margula wrote:

> [root w cerber opt]# rpm -q sawfish control-center
> sawfish-0.38-2
> control-center-1.4.0.1-4
>
> więc chyba SOA#1 :). Na Twoim miejscu sprawdziłbym locale ( u mine się
> wiele rzeczy sypało bez powody jak miałem język polski ustawiony )

Ja mam cc w takiej samej wersji ale release 1, nie powinno to mieć
znaczenia, jednak po usunięciu cd /etc/sysconfig/i18n jakichkolwiek
wpisów, dalej nie działa :(

                       Pozdrawiam
                            Artur

Zgadnij, jaki to samochod i wygraj Chryslera PT Cruisera na tydzien!
http://motoryzacja.interia.pl/id/wiadomosci/news5/www/wys?inf_id=101784