No to po mozilli

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 25 Cze 2001, 12:46:09 CEST

On Sun, 24 Jun 2001, Michal Margula wrote:
> To ja nic nie rozumiem. U mnie się sypie przy wpisywaniu adresu...

Spróbuj (ktoś mi podpowiedział...), żeby wyrzucić katalog .mozilla ze
swojego domowego. Tam coś jest zwykle niezgadzającego się.
Ja zwykle po upgrade ostatnio mam problemy z sidebar'em. Tzn. bookmarki w
nim sa puste. Po takiej operacji i przekopiowaniu recznym czego mi
potrzeba jest juz OK.

> Może zrób rpm -qa i daj na priva. Zrobię diffa i zobaczymy :)

Poszło.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"