Lilo 22.0

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 25 Cze 2001, 13:24:33 CEST

On Mon, 25 Jun 2001, Michal Moskal wrote:
> Hmm.. a czy syslinux sobie z tym poradzi?

no idea... dodatkowo nie wiadomo jeszcze co na to powie rawrite...

Jakiś czas temu winda miała być przestawiona właśnie na dyskietki 1.68M.
Pamiętam, że wtedy przeformatowałem wszystkie swoje dyskietki właśnie na
1.68M.

Zresztą - wystarczy sformatować wszystkie 84 ścieżki, jakie ma dyskietka,
a już się zyska trochę miejsca, co tutaj wydaje się być krytyczne...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"