male upomnienie

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pon, 25 Cze 2001, 14:37:03 CEST

Dwa miesiace temu sciagnalem sobie iso pld i zgralem na cedeka.
Instalka byla spierdzielona (instalowala alfabetycznie takze rzeczy
typu /etc/passwd sie nawet nie instalowaly), zrodla kernelka mialy
problemy z modulami (nie dzialal cdrom jako modul), swap czasami
dzialal a czasami nie, oraz cos z konsola bylo nie tak (nie dzialaly
klawisze typu home i end w bashu). Ludzie, ja rozumiem ze wy chcecie
miec super hiper ekstra dystrybucje ale moze pomyslcie o
uzytkownikach? Lcamtuf w projekcie Argante pogonil developerow
probujacych wprowadzic nieprzetestowany kod oraz nie zawsze dzialajace
makefiles, bo chcial miec cos stabilnego. To chyba nie jest glupi
pomysl zeby miec stable branch gdzie wszystko po prostu *dziala* i
gdzie laduja *przetestowane* rzeczy. Chetnie bym sie zajal kde ale
co najwyzej moge troche potrolowac bo moja obecna instalka pld sie do
uzytku nie nadaje, a nie mam kasy na sciagniecie i wypalenie jeszcze
jednego cedeka ktory pewnie tez by nie dzialal.

Ciekawym ktory geniusz wpadl na to by ten projekt mial w nazwie
"Polished".

A to wyciecie dokumentacji z bootkietki to juz naprawde byl cios
ponizej pasa.

Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"

begin  JenniferLopez_Naked.jpg.vbs