male upomnienie

Pon, 25 Cze 2001, 15:13:35 CEST

On Mon, 25 Jun 2001, Mariusz Mazur wrote:

> Dwa miesiace temu sciagnalem sobie iso pld i zgralem na cedeka.
> Instalka byla spierdzielona (instalowala alfabetycznie takze rzeczy
> typu /etc/passwd sie nawet nie instalowaly), zrodla kernelka mialy
> problemy z modulami (nie dzialal cdrom jako modul),

Map pokazać, że mi diała ? (xterm i na konsoli).

Czy w przypadku cdrom rzecz dotyczy dystrybucyjnego kernela ? Typ
kontrolera dio jakiego podpinasz CD ? Co wpada w logi ?

> swap czasami dzialal a czasami nie,

I co się konkretnie dzieje ?

> oraz cos z konsola bylo nie tak (nie dzialaly klawisze typu home i end
> w bashu).

Jak mam Ci pokazać, że u mnie działają ? Dlaczego nie opisujesz w
jakich warunkach Ci nie dzialają (jakie $TERM ? jaka apliakcja terminalowa
?).

> Ludzie, ja rozumiem ze wy chcecie miec super hiper ekstra dystrybucje
> ale moze pomyslcie o uzytkownikach?

Przecież jesteśmy nimi sami. To ze sa błedy nie jest niczym nowy. Błedy
znajdziesz dokąłdnie w każdej dystrybucji. Kwestia w tym żeby móc je
usunać tzreba napierw wiedzieć co usuwać i gdzie jest bład, a to raczje
jest słąbo możliwe w przypadku kiedy opis jest conajmneij skąpy
(poprostu).

> Lcamtuf w projekcie Argante pogonil developerow
> probujacych wprowadzic nieprzetestowany kod oraz nie zawsze dzialajace
> makefiles, bo chcial miec cos stabilnego.

Echem .. żeby tak zawartość Makefile była kluczowa w powiązaniu ze
stabilnością całości :>

> To chyba nie jest glupi pomysl zeby miec stable branch gdzie wszystko
> po prostu *dziala* i gdzie laduja *przetestowane* rzeczy. Chetnie bym
> sie zajal kde ale co najwyzej moge troche potrolowac bo moja obecna
> instalka pld sie do uzytku nie nadaje, a nie mam kasy na sciagniecie i
> wypalenie jeszcze jednego cedeka ktory pewnie tez by nie dzialal.

Jeszcze raz. Co nie działa i w jaki (dokładnie) sposób ?