apache-mod_auth_pam

Pon, 25 Cze 2001, 17:41:47 CEST

On Mon, 25 Jun 2001, Paweł Wilk wrote:

> + ----- ---  --   -      -      -
>
> Heloł!

> Podobnie nie podoba mi sie, gdy chce tego np. Exim :((

Rozwiazanie jest chyba. Trzeba przejść na grupę shadow (nzrzędzia z shadow
maja wsparcie do tego) co przy okazji spowoduje że zniknie cżęść suid
rootów i pojawią się na to miejsce sgid=shadow. A tu wprost do sprawdzania
czy hasło jest poprawne można użyć metody jaka jest użeywana w xlockmore
gdzie tylko mały helper ma podwyzszone uprawnienia.