male upomnienie

Pon, 25 Cze 2001, 23:28:55 CEST

On Mon, 25 Jun 2001 martii w obgyn.edu.pl wrote:

> ja mam VIA i Durona i nie odczułem żadnych problemów jeśli chodzi o
> używanie CD, wszystko działa jak należy

To następna runda. Poprisiłbym was obu (chyba że jeszcze ktoś ma VIA) o
wykonie poróaniania. Z jednej strony przypadku który u drugiego powoduje
pad, a z drugiej strony nieco bardzij szczegółowy opis sprzetu i wersji
pakeitu z kernelem. Jezli to nic nie da to zapewne w nieco szerszym gronie
popróbujemy znaleść cokolwiek co mogłoby doprowadzić do skutecznego
rozwiązania.