Lilo 22.0

hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Wto, 26 Cze 2001, 14:16:01 CEST

Hej!

AFAIR

Syslinux sobie radzi z niestandardowymi formatami, konieczna jest tylko
jakaś opcja (-s, czy cuś ;-)
Sam robiłem na bazie bootkietki jednodyskietkowego routerka, formatując
dyskietki na 1,72 MB, żeby zmieścić potrzebne narzędzia.
Nie zauważyłem też problemów z biosem - kilka routerków postawiłem na
supernowoczesnym sprzęcie klasy 486 :-) i wszędzie uruchamia się bez
problemu.

Pozdrawiam
Hocus
Ibis Banners - system bannerowy dla ASK