Najnowsza mozilla-0.9.1-2

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 26 Cze 2001, 15:50:32 CEST

Czytałem uważnie ostatnie wątki dotyczące wykładania się
mozilli. Zainstalowałem u siebie i sprawdziłem. Faktycznie - jeżeli
próbuję wpisać jakikolwiek adres, to po paru literkach mozilla zamyka się
bez "słowa". Ale ..... sprawdziłem jeszcze jedną rzecz - wyłączyłem w
preferencjach (Edit->Preferences->Navigator->Smart Browsing) taką
opcję: Enable Location bar autocomplete. I co ? I zaczęło działać
:-) Przynajmniej wpisanie paru adresów (sprawdzałem przed momentem) nie
spowodowało wywałki. Jak na razie działa.
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl