Najnowsza mozilla-0.9.1-2

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 26 Cze 2001, 17:57:36 CEST

On Tue, 26 Jun 2001, Michal Margula wrote:

>To samo robiłem i nic. Popróbuj wiele adresów. Np wpisz adres
>zaczyanjący się od www itd ;l)
Hmm, w pewnym sensie moja euforia była trochę przedwczesna - po jakimś
czasie zaczęło się identycznie wywalać. Przy czym jedna uwaga - nie miało
to znaczenia, czy adres zaczynał się od www, czy nie - natomiast zrobiłem
jeszcze jedne wgląd w ustawienia (Edit->Preferences->Navigator->Smart
Browsing) i wyłączyłem opcję "Enable Internet Keywords". No i jak na razie
..... odpukać w niemalowane drewno ... działa :-). Potestuję to jeszcze
trochę w różnych sytuacjach i na różnych adresach i dam znać "jak
było" :-). Spróbuj takich ustawień i daj znać, czy się poprawiło, czy nie
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl
ICQ:19324277
Gadu-Gadu:61213