male upomnienie

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Wto, 26 Cze 2001, 18:34:13 CEST

TK> To następna runda. Poprisiłbym was obu (chyba że jeszcze ktoś ma VIA) o
TK> wykonie poróaniania. Z jednej strony przypadku który u drugiego powoduje
TK> pad, a z drugiej strony nieco bardzij szczegółowy opis sprzetu i wersji
TK> pakeitu z kernelem. Jezli to nic nie da to zapewne w nieco szerszym
gronie
TK> popróbujemy znaleść cokolwiek co mogłoby doprowadzić do skutecznego
TK> rozwiązania.

Mój sprzęt to
- SOLTEK KV2-X (VIA KT133)
- DURON 950
- CD-ROM TOSHIBA 48x

- kernel 2.2.19-12.i686

Padanie nie jest na pewno winą CD-ROMU, bo był wykrywany przez moduł
ide-probe-mod, a poza tym wszystko działało z kernelem 2.2.16 z RH7.0 i
upgrade'owanym 2.2.19-7.01 do RH7.0 a także z 2.2.18 z instalacyjnego
CD-ROMU. Coś chyba musi być nie tak z nową łatką IDE do kernela...

A poza tym padał mi a2ps (segfault), co ustąpiło dopiero po skompilowaniu
bez łatki PATCH1 (chyba security-patch).

Filip Kaliński