problem ze startem postfixa?

Przemek Piotrowski przemek.piotrowski w nic.com.pl
Śro, 27 Cze 2001, 11:47:03 CEST

hej

> Można prosić jaśniej? Konkretniej, to chodzi mi o to, że przekopiowałem
> main.cf z działającego postfixa na innym hoście, zmieniłem tylko myhostname
> i mydomain... i nadal jest to samo :-(

u mnie pomogło ustawienie inet_interfaces = all (a dokładniej
zakomentowanie wszystkich wpisów z tej serii)
jak było coś (niezależnie od tego co konkretnie), to postfiks pluł sie
przy starcie -- od info o błędach z ipv6 aż po:
Jun 25 19:02:43 jeremiasz postfix/master[10725]: fatal: fcntl: get flags: Bad file descriptor

przem.

--
Opis  konfliktów  pomiędzy  pracownikami  portalu  Ahoj a nowym zarządem, które
pojawiły się po przejęciu przez Chemiskór firmy The MotherShip Poland.