Najnowszy twm

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Śro, 27 Cze 2001, 14:46:20 CEST

On Wed, 27 Jun 2001, Tomasz Orzechowski wrote:

>Ja wczoraj tak miałem z ytalkiem. Dziś poszło bez problemów - zwaliłem
>to (nie wiem, czy słusznie) na przetaktowany procek (wczoraj mógł być
>przegrzany...)
>
>Nic nie kombinujesz z prockiem?
Tak troszeczkę :-) To jest AMD K6-2 300 puszczony na 350 :-) Ale do tej
pory wszystko na nim chodziło bezboleśnie i bez żadnych wywałek. Tylko ten
jeden pakiet nie chce się upgradnąć ...... Kiedyś jego wcześniejsza wersja
się upgradnęła, więc myślę, że to raczej wina pakietu ..... Zresztą
próbowałem tego upgradu już ze 2 dni temu (było chłodniej :-) - i tak samo
było :-)
Czy ktoś jeszcze robił upgrade twm-a ? I to pakietem na i586 ?
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl