problem ze startem postfixa?

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 27 Cze 2001, 15:40:58 CEST

On Wed, 27 Jun 2001, Michal Kochanowicz wrote:
> Czemu? (nie chcę się kłucić, tylko poznać argumenty ;) ).

Pozwala mi to na elegancki wglšd ile kto ma poczty poprzez jedno
ls -l |less

Poza tym ustawiam sobie quote na partycje, na ktorej jest poczta i mam z
glowy zabawe z miejscem. Ktos mi tu moze powiedziec, ze na user'a na Home
mozna ustawic, ale to nie jest to, bo zwykle suma quot userow przekracza
wolne miejsce. I w momencie, gdy przybywa kont mozna sie w pewnym momencie
zdziwic...

$HOME/Mail uwazam za rozwiazanie dla maniakow bezpeczenstwa (no offense :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
Windows message:
"CPU not found. Software emulation"