Zależności kernel-2.2.19?

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Śro, 27 Cze 2001, 11:31:59 CEST

TK> On Tue, 26 Jun 2001, Mariusz Mazur wrote:
TK> [..]

TK> Znaczy się o napisaniu (?) :-)

Nie. Nie lubie wpisywac do lilo komend ktore nie wiem co robia, a
jestem zbyt leniwy by czytac o mechanizmach initrd.

Poza tym w dystrybucyjnym jadrze jest SMP, jakies bugfixy do nie moich
plyt glownych, obsluga raidu. Nie jest to zbyt optymalne w moim
przypadku.

Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"

begin 666 JenniferLopez_Naked.jpg.vbs
.