tu du (zbiorczo)

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 27 Cze 2001, 16:38:41 CEST

On Wed, Jun 27, 2001 at 04:21:29PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Domyślam się ale mi chodziło o to żeby wrzucić to bezpośrednio do pakeitu
> kernela a nie osobnego pakietu :)

Kernel sam z siebie jest już i tak za duży. Ja bym wywalił wszystko co
się da do osobnych pakietów. Tylko znając sposób w jaki uaktualniane są
zasoby na FTP (a jak nie powinny być uaktualniane) to pewnie zwykle
kernel będzie w innej wersji, a wszelkie moduły w innej. Ale to nie jest
wymówka.

Pierwsze co mi się nasuwa z rzeczy do wywalenia z kernela do osobnego
pakietu to moduł do ipsec (teraz już tak się da).

Pozdrowienia,
	Jacek