(fwd) kloczek: SPECS aide.spec

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w webmedia.pl
Śro, 27 Cze 2001, 17:27:55 CEST

On Wed, 27 Jun 2001 17:23:10 +0200, you wrote:

>Oki imho jest gotowe do budowania, dodałem jeszcze zlib-static i
>podniosłem rel.

Acha i z podobnych narzędzi zacząłem także robić spec'a do samhain (jest
nawet bardziej rozbudowany od aide) ale nie mam już czasu na dalszą zabawę
(make install z DESTDIR=$RPM_BUILD_ROOT nie daje rady) bo muszę zacząć
zakuwać do egzaminów wstępnych na polsl :)

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w niewiem.org  http://hack.zone.to/
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć