Zależności kernel-2.2.19?

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Śro, 27 Cze 2001, 18:14:07 CEST

TK> Moemnt. Pzrecież geninitrd nie ma zwiazku z lilo. Owszem generuje to
TK> dodatkowy plik który rejestruje się np. w lilo.conf ale na tym zwiazek się
TK> kończy.

Jak juz mowilem: nie wiem jak to dziala i nie chce mi sie dowiadywac
(nie tyle nie chce ile nie mam takiej potrzeby... i tak bede
rekompilowal jadro). Wiem, ze musze dodac do lilo.conf jakis wpis i
nie wiem co on robi. EOT (w sumie stracilem watek i nie wiem o czym
dyskutujemy :)

Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"

begin 666 JenniferLopez_Naked.jpg.vbs
.