Nie podoba mi sie nowe issue

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Czw, 28 Cze 2001, 13:22:33 CEST

On 28 Jun 2001, Rafał Kleger-Rudomin wrote:

> To jeśli nie będzie dalszych sprzeciwów, to ja to zrobię.

To ja mam jeszcze malutką sugestię...
Jak mają być robione te pakiety z issue, to fajnie by było umieścić ich
zawartość w polu wypisywanym przy "rpm -qip". Wtedy wystarczyłoby zapuścić
rpm -qip dla wszystkich pakietów z issue i wybrać ten, który nam się
najbardziej podoba...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki