Re: home,and i bash - rozwiązanie

Filip Kaliński fk181140 w students.mimuw.edu.pl
Czw, 28 Cze 2001, 13:37:24 CEST

No to poprawione. Błąd znajdował się w module zvterm dostarczającym widget
GTK+,  którego to właśnie gnome-terminal wykorzystuje. Źle były po prostu
zdefinowane "escape sequences" (czy jak to się nazywa) opisujące klawisze
pg-up i down. Załączam zatem króciutkiego patcha do pakietu gnome-libs.

Filip Kaliński

P.S. Najfajniejszy z nich wszytskich jest i tak "aterm -rv -tr -sh 60 -fade
60"