Najnowszy twm

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Czw, 28 Cze 2001, 14:22:30 CEST

On Wed, 27 Jun 2001, Towarzysz Abramowski wrote:
[CIACH]
>mi zdarzylo sie to z bash'em. rpm -ihvv i popatrz, w ktorym miejscu
>sie wywala. w moim przypadku kiepsko wychodzilo mu sprawdzanie
>zaleznosci, wystarczylo dodac '--nodeps'.
Dziwne !!!!! Robię rpm -Uhv twm-4.1.0-1.i586.rpm, dostaję "segmentation
fault". Zrobiłem tak jak poradziłeś - rpm -Uhvv twm-4.1.0-1.i586.rpm
Popisał wszystko co robi po kolei i ..... upgradnął się !!!!!
A tak przy okazji - dzisiaj trafił mi się drugi pakiet, który po:
rpm -Uhv losetup-2.11g-1.i586.rpm
wypisał "segmentation fault", a po:
rpm -Uhvv losetup-2.11g-1.i586.rpm
upgradnął się ..... Jakiś 'bug' czy coś ???? Od razu uprzedzę pytanie o
wersję rpm-a:
[root w jacek RPMS]# rpm -qa | grep  rpm
rpm-4.0.2-21
rpm-utils-4.0.2-21
Acha - no _cały_ system jest na pakietach PLD i wszystkie są i586. Ma ktoś
jakieś mądre wyjaśnienie takiego zjawiska ? Dodam, że na wcześniejszych
wersjach rpm-a nigdy mi się taki błąd nie zdarzał .....
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl