dev (było Re: użytkownik lp a właściciel /dev/lp*)

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Pią, 29 Cze 2001, 08:04:01 CEST

On Thu, Jun 28, 2001 at 10:56:20PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> Zaraz wrzucę te poprawki. Na razie nie podbijam release, bo jest jeszcze
> parę rzeczy do wyjaśnienia:
> - urządzenia adsp* i admmidi* - mają gid sys - nie powinny mieć audio?
>   (nie wiem, nie znam się na ALSie)
Nie wiem jak dmmidi*, ale adsp to urządzenie nie ALSA ale OSS ---
alternate DSP, np. używam tego do mojej karty na en1370, która ma dwa
przetworniki C/A (dzięki temu mogą spokojnie u mnie współistnieć artsd
 i inne programy kożystające z dźwięku).

Ale co do gid to się zgodze --- powinno być tak jak dla /dev/dsp

Pozdrowienia,
        Jacek