home, end, bash - rozwiązanie po raz kolejny

Pią, 29 Cze 2001, 12:57:27 CEST

On Fri, 29 Jun 2001, Artur Frysiak wrote:
[..]
> A czy nie da się tych sekwencji poprać z terminfo ?
> Wiem że zvt (a co za tym idzie gnome-terminal) powinien obsługiwać tylko
> xterm/xterm-color ale może by się udało te definiecje z terminfo
> odczytać ?
> man terminfo mówi:
> key_home    khome       kh                   home key
> key_end     kend        @7                   end key
>
> % tput -T xterm-color khome|xxd
> 0000000: 1b5b 317e                                .[1~
> % tput -T xterm-color kend|xxd
> 0000000: 1b5b 347e                                .[4~

To raczje nie ma sensu, bo to ma być z założenia xterm*, a te sekwencje sa
zdefiniowane w odpowiednim dokumencie (w dokumentacji do xterma w XFRee86
powinno to być, a jeśli nie ma to gdzieś w dokumentacjach X Consortium
powinno być). W tym sensie dodatkowy lookup do zawartości terminfo/termcap
już jest niepotrzebny i można to wpisać na stałe.
Kwestia tylko że jakiś baławan zmienił to w międzyczasie bo jestem pewien,
że kiedyś na wczesniejszych wersjach libzvt to pracowało poprawnie.

kloczek
PS: BTW czy xxd powinno być w /bin ? chyba raczej w /usr/bin (?).