Re: PAM i zmiana hasła

hocus hocus w dronet.gliwice.pl
Pią, 29 Cze 2001, 23:01:10 CEST

Cześć!

> A załatałes pam_unix żeby nie czyścił tokena?

Nie, ale wrzuciłem pwexport w konfiguracji pama przed pam_unix i przez dość
długi czas działało tak ok.
Ale nawet pam_unix tylko zamazuje authtok'a, tymczasem ja zamiast oldauthtok
dostaję NULL.
A przy okazji: do zbudowania pamów potrzebny jest pakiet pwdb-devel, którego
nigdzie nie mogę znaleźć. Skąd to wziąć?

Pozdrawiam
Hocus