do zbudowania

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 29 Cze 2001, 23:12:12 CEST

[piątek, 29 czerwiec 2001], Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Już do pierwszego mam patcha i sporą poprawkę na speca.
>
> Tak czy inaczje to wszystko jeszcze wymagać bedzie przejrzenia także
> prosiłbym o cierpliwośś :)

Jak najbardziej. Wyjasnienie niżej.

> Przyjrzyj się czy przypadkiem w tym nie trzeba wykonać analogicznych zmian
> do ych jakei wykonałem w sane-backend ostanio.

Wszystkie pakiety wybrałem na podstawie tego co używam/używałem i się
skompilowało ok i działało. Nie zagłębiałem się dokładniej, zresztą Arek
już mi wtyknął takie braki jak tłumaczenie PL, którego nie ma...

Proszę brać pod uwagę mój sposób wybierania :)

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter