mutt i home_etc

Tomasz Orzechowski tomek w lj.pl
Sob, 30 Cze 2001, 10:19:28 CEST

Hello
	Właśnie przerabiam mutta pod kątem home_etc i mam pytanie: co
oprócz mutta i slrn domyślnie korzysta w ~/.signature?

Może ktoś rzucić okiem na patcha home_etc dla mutta - wiem jest b.
podstawowy, ale działa. Moje pytanie brzmi co *na pewno* muszę jeszcze
zmienić? Położnenie pliku sygnaturki trzeba chyba zostawić userowi
(najlepiej zrobić zakomentowany wpis w przykładowym Muttrc) bo mutt ma
to hardcoded i na razie nie chce mi się tego przerabiać.

I jeszcze jedno: trzeba dodać

if [ -d ~/etc ]; then
	CONFIG_DIR=etc
	export CONFIG_DIR
fi

albo jakoś tak (może tak jak LANG - puste i zakomentowane?) do
profilu (/etc/profile? /etc/profile.d? ~/.bash_profile?).

--
Tomasz Orzechowski