kernel 2.2.18-15 i kilka szczęgółów z instalatora

Rafal Cygnarowski rafi w alpha.opm.pl
Pią, 23 Mar 2001, 09:43:39 CET

> "poza drobnymi bugfixami, nie będzie żadnych zmian w prowizorce z mojej
> strony". Już chyba kiedyś to mówiłem, ale chyba wtedy nie dysponowałem
> wystarczająco silną wolą.
ale ja nie chce poprawania prowizorki tylko zmiane skryptow :)

> moja świetlana wizja idzie krok dalej: wuch (nawet w stanie obecnym).
> Przecież w jego selektorze pakietów, sa przewidziana grupy pakietow
> definiowane przez użytkownika (próbuje to odczytać z pliku groups).
> Brakuje jedynie tych grup.
git!

> super. ale nie realne. BTW. jak ktos sciaga (a nie kupuje/dostaje) iso, to
> chyba lepiej żeby sobie instalował via ftp.
dlaczego nie? Zalozmy ze na drugim cd znajda sie pakiety *-devel-* i
*-static-* + jeszcze kilka drobiazgow, ktore sa mniej istoten (cos jak
np. BitchX... czy cos wymaga do swojego dzialania BitchX-a?). Same pakiety
devel i static to jakies 70 mb. Jesli utworzy sie podczas pytania o
instalacje pakietow dwa pliki:
- pierwszy z lista pakietow z 1cd
- drugi z lista pakietow z 2cd
to chiba mozna wywolac prowizorke dwa razy z rozna lista?

Ja sciagam iso przez ftp-a, ale jesli byloby to mozliwe nie sciagalbym
drugiej plytki, bo nie na kazdym komputerze instalowalbym np. takie
devel-e, ktore potrzebne mi sa tylko na mojej maszynce... Potem wypalam
sobie plytke, zanosze do qmpla i mam ja sciagac jeszcze raz przez ftp-a???
chore ;>

pozdroofka,
rafal

  rafał 'pascalek' cygnarowski    .-------------------------------.
     mailto: rafi w pascal.pl       | Linux Registered User #160860 |
http://www.republika.pl/pascalek  `-------------------------------'