FTP

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pią, 23 Mar 2001, 14:42:46 CET

On Fri, 23 Mar 2001, Blues wrote:

> Po prostu ktos sie tam zabezpieczyl przed jedna dziura w proftpd...\

Najlepszym IMHO zabezpieczeniem przed dziurami w jakimkolwiek *ftpd
jest wyłączenie usługi ;) ... albo całkowite odłączenie od iNetu

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)